BAD DAGS :D!


Bilden: Fottad av Ida, förra sommaren..
JAG VILL HA SOMMAR NU :O!

Snart ska man iväg och åka och bada i Strömsholm med hunden (Buster) får se hur kallt vattnet är där ,men vi har en liten speciell vik där det är lite grundare och brukar även bli lite varmare :D jag ska nog också ta mig en liten tur :)

Hahahha ang bada,jag hoppade i våran lilla damm som är ca 30cm djup och skulle bara se hur det var ,hahahah jag har börja fått bada abstinens så ja...HAHAHHA aja kanske inte alla tonåringar som brukar hoppa i dammen i deras trädgårdar :P

Aja senare ska jag till stallet,vet inte riktigt om jag ska rida troligen ska jag ta en sväng innåt den lilla byn där jag bor.
Min realtion till Nimbus kan inte vara bättre för tillfället då så fort jag kommer så tar han upp huvudet och kommer gåendes, även fast han har en höhög så kommer han och hälsar och vill gosa med mig :D!
Igår tog vi en skritt tur på ca 5-6km och han skötte sig superb!

Jag har själv sattit ett mål för mig att innan denna sommaren är slut ska jag inte behöva ta tag i halsringen för att gå från skritt till trav,trav till galopp,från galopp till trav och från trav till skritt!
Nu när vi rider ut håller jag aldrig i halsringen och vi har t.om kunna trava och sedan gjort halt! utan att jag tagit i halsirngen ett stort steg från våran sida ! :D

Det är så skönt nu på dagarna solen skiner,det är jätte fint väder,men som sagt väldigt varm...Och jag gillar typ inte värme? :O helt knäppt men så ärre :P Haahhaha aja hejsvejs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0