Doktorn idag :P



Bilden: Från i sommras då Mille (Till vänster,en av hästarna jag hade förut) och Nimbus (till höger) och Ida (i mitten) red till Skälby och hoppade i deras paddock :'D Fick bli en bild på dom då jag SAKNAR  min lilla ida så himla mycket!

Nu har man precis kommit hem. Idag så var jag faktise så duktig att jag hade "muntligt prov" i tyska och det gick ju bra bra :D Har gått och skjutit upp det hela tiden men nu är det ialllafall avklarat. Halv 12 var jag hoss doktorn igen för att få värmestrålningsbehandling på båda knäna och båda fötterna -.-' Gör ont men aja det ska ifl tydligen bli bättre (?)

Ska komma dit nu 2ggr i veckan och få behandling och göra några övningar på cykel, balansgång, typ vikter med en rem man fäste på smalbenet (?) och typ " jogga" på en halv rund boll (fast jag typ böjer bara på knäna något mer klara jag inte av -.-') Skulle ha slutat klockan två egentligen (klockan är ca halv två nu) men åkte hem efter det så man kom hem ca två timmar tidigare än vanligt :'D! Ska nu gå dit två gånger i veckan och få behandling på knäna och fötterna , och träna ^^ Sedan så har jag ju tejpat på båda knäna och fötterna, på knäna är det rosa tejp och på fötterna grön tejp HAHAHah jadu om man ska köra med påskpyssel så kan man lika gärna slå på stort x'D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0