I bilen...

Precis NU när detta inlägg publiceras sitter jag i bilen påväg till Markebäck ^^
Tänkte berätta lite om varför jag åker dit/vad jag ska göra m.m.

Jo, egentligen har vi prao vecka 22, och det var meningen att jag skulle åka dit då. Men sen när vi ringde för att kolla om jag kunde stanna över helgen (skulle vart samma dagar som nu, fast sen) så hade dom glömt att jag skulle komma (?), så det var då fullbokat med prao-elever från något naturbruksgymnasium...
Då ändrade vi helt enkelt vecka och bestämde att jag skulle åka nu då istället :D

Vad ska göra vet jag faktiskt helt ärligt inte, men det blir väl till att stiga upp för att ge hästarna frukost, sen lite småjobb under dagen som typ mocka, sopa, borsta kanske.. sen slutar man efter det att hästarna fått kvällsmat ^^

K A M E R A N  S K A  M E D .  
Annars avlider jag.
 
Mammas jobbarkompis var den som ordnade så vi fick låna Dialect, som då stod i samma stall som hon har sin häst. Hon har jobbat mycket på Markebäck tidigare och känner ägaren rätt bra, så hon fixade då också en praoplats åt mig ^^ Och ja, Dialect kommer från MarkeBäck - MB.



bbye bitches



Kommentarer
Postat av: OLIVIA CARLSSON

Fin blogg!

2011-04-13 @ 17:36:25
URL: http://oliviawestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0