Jävla ben -.-'

Hejsan allihopa, andledningen till att jag är så oaktiv här är att jag helt enkelt inte har så himla mycket att skriva om nu. Eller jo visst jag har nu även kunnat rid a utan halsring i skritt,trav och galopp men jag är lite osäker fortfarande pga mina skador. Jag har nu tagit kontakt med en till speciallist (varit hoss ett antal) och nu ska jag få gå på undersökning igen. Som det lär på henne så fanns det i alla fall några allternativ och hon verkade vet vad hon gjorde.

Jag kommer få gå på sprutor ist för smärtstillande tabletter,och måste ha absolut stilla med min fot i minst 2månader. Sjag skullle även gå på nån ultraljudsbehandling och om detta inte blev bättre så var det även diskussion om steloperation i vänster fot (kanske höger okcås) vilket betyder vila i minst ca ett år innan det är okej. Väldigt ”roliga” nyheter kan ju vara en andledning till varför jag hatar läkare. Ingen jävel bryr sig om vad som verkligen har hänt och ist låter dom det läka fel och inte gipsade när jag väl kom dit första gången så jag  inte belastade foten någonting!

Jag var på behandling igår, kan knappt gå idag lika roligt som alltid uppsvällt som fan och blått. Kan inte ens ta upp mina tår eller foten lite på min vänsta fot och känns som man går på krossade benbitar, alltid lika kul :D

 

Hahah aja behövde bara ta en paus och skriva av mig när jag satt i skolan och väntadepå att 8:orna ska komma tillbaka från idrotten så jag kan hälsa på min underbaraste Ida! Som förövrigt var med och hjälpte till på min elvärma behandling igår HAHAHAH jag har aldrig haft så roligt som då, tack gumman!

 

Aja hej svejs och ses senare, kommer uppdatera lite mera senare :P (segaste skrivbordet så maasssa stavfel men aja det får ni leva med .P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0