Påsklovs planer

Ja nu har man precis kommit från stallet och tänkte berätta lite om vad jag hade planerat på påsklovet ;)

Måndag:

Träffa Linus, och senare ska Kia komma och fotta mig och Nimbus när vi rider lite frihetsdressyr tor jag och sen ska vi ha nå tema på det (förslag?)

Tisdag:
Jag åker till Kias proffsstall (!) och knäpper lite kort på söta Abby och Kia! deras första fotoshoot tsm! Tar troligen bara en lång skrittur med Nimbus!

Onsdag:
Träning med Teddy,samt träning från marken för instruktör med Nimbus.

Torsdag:
Åker hem till Sofie och ska sova över där!
Innan så ska jag konditionsträn med Nimbus i trav nog ^^

Fredag:

HHAhahaha kalla mig galen men jag och Sofie ska gå på påskkärringar HAHHAHAHA x'D!! Aja vi får se hur det blir kul som fan ska det bli iallfall att få träffa alla människor i hennes "stad" igen! Åratals sedan!!

Lördag&Söndag: Kommer troligen spenderas med Ida som kommer tillbaka från MARKEBÄCK! Hon ska nämligen praoa där en vecka och tar även med sig Dialect dit (då dialect är uppfödd hos Markebäck o.O'!) Så hon kommer vara lite off här på bloggen under tiden! ^^ Men när hon kommer tillbaka kommer det vara MASSOR med bildbomber!! :D




Kommentarer
Postat av: C.

2011-04-15 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0