Smothie

Godmorgon alla människor, nu har man precis gjort frukost, som fick bli Smoothie.Ska kolla på Ensamm hemma 3 nu samtidigt som jag dricker upp den lite konstiga (!) smoothien. Jag drar senare in till stan och ska kolla på lite nya kläder inne i stan :)

Just'a jag skulle berätta vad jag gjorde med Nimbus igår! VI HOPPADE I HALSRING för FÖRSTA GÅNGEN! :'D
Det var inget riktigt hinder med ett dike på ungefär lite mer än 1m brett med vatten i som vi hoppade över,det var så att man fick hoppa "uppåt" :'D Han skötte sig galant och det var bara att hålla i manen och följa med i språnget då det var jätte länge sedan vi hoppade och han hoppar så enormt stort x)

Aja om ni vill ha typ "recepet" på smoothien så kommer det här:

1st       stor clementin
1st       äpple
1st       apelsin
1,5 dl   naturell yoghurt

Hoppas det smakar, hörs senare! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Gott. Jag brukar göra en smoothie med hallon och kiwi, min personliga favorit just nu.

2011-04-26 @ 13:12:22
URL: http://recept-smoothie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0