20 April



Väldigt dålig blogguppdatering,beror väll på att jag knappt har varit hemma något och när jag väl är det så går jag och lägger mig nästintill på en gång x'D!

I Måndags var jag och Sofie och träffade Sanna, gud så himla underbar dag vi hade. Det kommer lite bilder på oss tre senare och vilken underbar dag det var höjd punkten var nästan när vi satte oss vid vattnet och bara låg och vilade (väl behövligt), jag ville inte att det ögonblicket någonsin skulle sluta :/!

Aja Igår (Tisdags) så var jag med Sofie som hade sovit över från i Måndags. Dagen började med (ehum ja dag och dag) sofie med sina jäävla ben HAHAHha gjorde så att jag fick flytta ut till soffan och sova men blev väckt halv 6 -.-' aja. När vi väl var ensamma så var det storstädning i hel huset Hahahha sedan bakade vi kladdkakasmuffins som var OTROLIGT goda (helt sanslöst goda faktise!) och la oss vid min damm och solade med muffins och saft :D Grymt härligt, vi bestämmde oss ifl att åka hem till Sofie och bada med henne hund. Så blev att ruscha (med cykeln) till tåget som vi precis typ hann med x'D

Kan ju säga att det var underbart skönt att "bada" i vattnet,men det var SVIN KALLT (!) så när Diana gick upp hade hon typ köldskadade och uppsvällda fötter -.-' Hahhahaha och jag fick agera hundräddare som fick bära på pyttelilla Molly (sofies hund) samtidigt som jag skulle balansera på snorhala stenar genom vattnet för att komma till dom stora stenarna där vi skulle ligga och sola :D

Aja ska hitta på någonting nu men eftersom jag skadade hälsenan igår så kan knappt gå så blir det väll att typ kolla på film hahhha så ingen hästuppdatering nu :/

Försökte ladda över bilderna från mobilen till datorn med tydligen så vill dom inte sammarbeta med dig så får hoppas at dom kommer senare :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0